Andainya hatiku bersuara, pastinya ia akan berkata, cukuplah sayang aku tidak berdaya, mengharungi segala sengsara. Dail *233*0433609# , press callumobile ct : Ceriakan pemanggil anda dgn crt hit !maxis crt : Andai terlampau permintaanku ini maafkanlah kasih oh tuhan, berikanlah aku kekuatan menempuhi dugaanmu aku percaya ada hikmahnya di setiap dugaan yang ku terima.

andai hatiku bersuara lirik
Andai Hatiku Bersuara Lirik / Andai Hatiku Bersuara Chomel (Cover

andai hatiku bersuara lirik. Dail *233*0433609# , press callumobile ct : Oh tuhan berikanlah aku kekuatan menempuhi dugaan mu aku percaya ada hikmahnya di setiap dugaan yang ku terima. Andai hatiku bersuara capo 2 am e am am am g oh tuhan berikanlah aku f e am kekuatan menempuhi dugaan mu dm am aku percaya ada hikmahnya f e am di setiap dugaan yang ku. Lirik lagi andai hatiku bersuara oh tuhan, berikanlah aku, kekuatan menempuhi dugaanmu, aku percaya ada hikmahnya, di setiap dugaan yang ku terima. 0 | | view save list. Di setiap dugaan yang ku terima.

Am E Am Am G Oh Tuhan Berikanlah Aku F E Am Kekuatan Menempuhi Dugaan Mu Dm Am Aku Percaya Ada Hikmahnya F.


Ceriakan pemanggil anda dgn crt hit !maxis crt : Berapa kali harus aku terluka, barulah kan ku sedar, cintaku. Chord dasar kunci gitar & lirik lagu ©chordtela.com.

Di Setiap Dugaan Yang Ku Terima.


About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Dail *233*0433609# , press callumobile ct : Di setiap dugaan yang ku terima.

*) A Dm G Berapa Kali Harus Aku Terluka C.


Andainya hatiku bersuara, pastinya ia akan berkata, cukuplah sayang aku tidak berdaya, mengharungi segala sengsara. Am g andainya hatiku bersuara f e am pastinya ia akan berkata dm am cukuplah sayang aku tidak berdaya f e am mengharungi segala sengsara. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

Andai Hatiku Bersuara Capo 2 Am E Am Am Am G Oh Tuhan Berikanlah Aku F E Am Kekuatan Menempuhi Dugaan Mu Dm Am Aku Percaya Ada Hikmahnya F E Am Di Setiap Dugaan Yang Ku.


Dail *131*400159# , press calldigi ct : Dail *233*0433609# , press callumobile ct : Dail *131*400159# , press calldigi ct :

Lirik Lagi Andai Hatiku Bersuara Oh Tuhan, Berikanlah Aku, Kekuatan Menempuhi Dugaanmu, Aku Percaya Ada Hikmahnya, Di Setiap Dugaan Yang Ku Terima.


Ceriakan pemanggil anda dgn crt hit !maxis crt : Oh tuhan, berikanlah aku, kekuatan menempuhi dugaanmu, aku percaya ada hikmahnya, di setiap dugaan yang ku terima. Oh tuhan berikanlah aku kekuatan menempuhi dugaan mu aku percaya ada hikmahnya di setiap dugaan yang ku terima.

Popular Posts

amin ya rabbal alamin meaning

raudhatul sakinah kl-karak (taman selasih)

lirik lagu tanah pusaka

forum cari gosip kenamaan

smk taman ria jaya

hotel near lost world of tambun

1 acre to sqft

senarai daerah di sarawak