Paling best, sotong dan tepung melekat elok je. Kami nak beri resepi ikan celup tepung sebab cuti sekolah lepas, salah satu tempat yang ramai orang berkunjung adalah negeri terengganu. Ambil secukupnya campuran tepung campurkan dengan telur yang dipukul. Sotong rangup cicah sos masak merah sotong celup tepung crispy resepi.

sotong celup tepung rangup
Seindah Mimpiku Resepi Sotong Goreng Tepung Rangup

sotong celup tepung rangup. Nak gantikan dengan tepung serbaguna goreng rangup boleh juga. Perniagaan ini dijalankan oleh 6 orang pekerja yang menjual sotong celup tepung rangup dan lazat. Nr seafood village, kuala terengganu picture:. Ambil secukupnya campuran tepung campurkan dengan telur yang dipukul. Ini rahsia untuk mendapatkan sotong celup tepung rangup seperti pok nong. Sotong celup tepung rangup cuma guna 1 jenis tepung dekat dapur.

Tiktok Video From Qenatalib (@Qenaatalib):


Kali ini kita nak kongsi rahsia sebalik sotong celup tepung yang sedap. Cara goreng sotong celup tepung rangup paling mudah gunakan tepung bestari je. Sotong yang dihiris dilap dengan tisu dapur sehingga benar benar kering.

Sedap Tapi Tak Ramai Yang Tahu, Ini Resipi Lauk Masak Lada Ikan Pari.


Ambil secukupnya campuran tepung campurkan dengan telur yang dipukul. Tepung akan lerai, tak rangup, ada sampai jadi macam cucur. 3 atau 4 ulas bawang.

Sotong Celup Tepung Rangup Cuma Guna 1 Jenis Tepung Dekat Dapur.


Sotong rangup cicah sos masak merah sotong celup tepung crispy resepi. Campurkan semua jenis tepung, garam, serbuk lada putih dan serbuk lada hitam. Celup sotong di dalam telur.

Udang Sotong Ikan Keropok Lekor Atau Ketam Antara Hasil Laut Yang Dijadikan Celup Tepung Di Pantai Penarik.


Kemudian masukkan ke dalam tepung gandum. 32 likes · 1 talking about this. Dah banyak kali mencuba, barulah menjadi sotong celup tepung sis ni.

Resepi Sedap Dan Mudah Sotong Goreng Tepung Rangup.


Yang paling popular ialah sotong celup tepung. Disebabkan suka sangat meratah sotong goreng tepung yang rangup, sanggup tanya resepi rahsia dari mak sendiri. Nr seafood village, kuala terengganu picture:.

Popular Posts

jumlah surah dalam al quran

nh detoxlim natural clenx tea

jabatan alam sekitar negeri johor

syafiqah aina dulu dan sekarang

hukum lelaki memakai gelang

gambar kapal terbang lukisan

proton iswara aeroback modified

borang cuti tanpa rekod kematian